Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

Επιβάλλονται κι εδώ!

Τι σημαίνει ότι μία σελίδα προσπαθεί να σας επιβραδύνει;
Γιατί δεν υπακούουν τα λάικ μου; Ποιά είναι αυτή η σελίδα που με "φοβάται";
Καλού - κακού, σας λέω και ένα Γειά σας! Είμαι ΚΑΛΑ, το αυτό εύχομαι και για όλους σας! Φίλους και εχθρούς!
ΌΛΟΙ θα ζήσουμε! Είτε κατέχουμε τα τεχνικά του Φεις, είτε όχι!
 
***
Μαρία Κουτσελίνη Κάντο Κατερίνα..εσύ ξέρεις.
Αφαίρεση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Κάν' το, Μαρία, εννοείς: Να την κάνω με ελαφρά; Να λύσω τα τεχνικά μου; Για πες, γιατί δεν ξέρω! Εκείνο που ξέρω είναι ότι θέλω να μάθω νέα σας και να επικοινωνήσω (για όσο) μαζί σας. Η αγάπη ή η φιλία, δεν πάει με τον αν παρευρίσκεσαι στο Φεις. Φυσικά και τον αν ναι, δεν την αποκλείει!
Διαχείριση
Μαρία Κουτσελίνη
Μαρία Κουτσελίνη Φτιάξε το φεις καλέ αφού το κατέχεις...άντε κ τόσο καιρό έχουμε να σε δούμε..😃😃😃😃
Αφαίρεση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Δεν κατέχω γρι, Μαρία από Φεις και δεν διαθέτω υπομονή για να μάθω. Στα πολλά εμπόδια, απλά, φεύγω. ΚΑΙ, σας στερούμαι, βεβαίως - βεβαίως! Φιλιά, για να μην ψάχνω φατσούλες!
Διαχείριση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Μαρία, το λάικ που σου έκανα στην ανάρτησή σου, για τον καιρό στο χωριό, το δέχτηκε; Εμένα με πέταξε 3 φορές έξω. Μήπως έχεις κι εσύ χακεράκι και δεν το ξέρεις;
Διαχείριση
Μαρία Κουτσελίνη
Μαρία Κουτσελίνη Πάντως εδώ όλοι λένε πως οι λογαριασμοί έχουν χακαριστει.δε ξέρω ούτε ξέρω πως να το λύσω..
Αφαίρεση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ε! Τί σου λέω; Με πετάει έξω η σελίδα σου! Να προσέχεις τι γράφεις στα κρυφά σου σχόλια, γιατί έτσι κι αλλιώς, το πρόβλημα δεν λύνεται! Όσο και να το ψάξεις, υπάρχουν δάσκαλοι χάκερ, που ίσως είναι και γνωστότατοι φίλοι! Έχε το νου σου, γενικώς!
Διαχείριση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Μαρία Κουτσελίνη Αν το λένε εκεί, ψαχτείτε... Εκεί! Χρόνια δεν μιλάω, αλλά να μην πάρω φόρα...
Διαχείριση
Μαρία Κουτσελίνη
Μαρία Κουτσελίνη Υπάρχουν κρυφά σχόλια?? Μήπως λες το μεσιτζερ
Αφαίρεση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Και να συμπληρώσω, τι είχα πάθει στο παρελθόν. Χρυσοπλήρωνα έναν τεχνικό, ο οποίος ήταν και ο χάκερ μου! Με βλέπει και στρίβει, όπως στρίβουν και άλλοι, που τους υποψιάζομαι. Αυτά!
Διαχείριση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Μαρία Κουτσελίνη Αυτό, δίπλα στις ενημερώσεις, λέω. Τις κρυφές συζητήσεις.
Διαχείριση
Μαρία Κουτσελίνη
Μαρία Κουτσελίνη Α. Δεν κάνω τέτοια δε τα ξέρω..
Αφαίρεση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ρε, συ; Τί δεν ξέρεις; Αφού και μαζί έχουμε μιλήσει! Για δες, εκεί στην εντολή με το κύμα, αριστερά απ' τα λαμπάκια σου!
Διαχείριση
Μαρία Κουτσελίνη
Μαρία Κουτσελίνη Ρε εγώ μόνο στο κινητό είμαι..δεν ανοίγω καν τον υπολογιστή..μουχει χαλάσει
 
Και το κινητό, υπολογιστής είναι, Μαρία! Ακόμα χειρότερα! Αν δεν κατέχεις το σπορ, μπορεί να σου "κλέβουν" τα πάντα!
 
***
Διαχείριση
Μαρία Κουτσελίνη
Μαρία Κουτσελίνη Και τώρα ...εγώ σε βλέπω.εσυ?? Τέλεια φωτό!!!!
Διαχείριση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Σου έγραψα, ήδη! Με φοβήθηκε ο χάκερ. Είδε ότι είμαι αποφασισμένη για πολλά, οπότε, ας του κοπεί λίγο η φόρα, γιατί θέλω το καλό του, επί της ουσίας. Αυτά, περί του θέματος, ας κάνουμε ότι το ξεχάσαμε κι εμείς, για να προλάβω να σας δω, όλους! Ήταν σούρουπο και δεν είναι καλή. Έχω πολύ καλύτερες, αλλά βιαζόμουνα να ξεκουράσω το άλογο! Τον χειμώνα, πρώτα ο Θεός, τις ανεβάζω!
Διαχείριση
Μαρία Κουτσελίνη
Μαρία Κουτσελίνη Ναι. Έχεις πολύ υλικό. Καλό χειμώνα ρε Κατερίνα έχω το καλοριφέρ φουλ,😘😘😘😘
Διαχείριση
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Γύρω στις 3000 φωτογραφίες, δέκα μέρες του Σεπτέμβρη. Προέχουν καμιά 10.000 του Ιουλίου! Κατάλαβα! Πρέπει να αγοράσω επειγόντως και άλλα ξύλα! Αν έχω φίλο που πουλάει, να μου πει, ιδιαιτέρως, να συννενοηθούμε!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου