Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Παντελής Θαλασσινός - Το φεγγαράκι πρόβαλε - Video Clip

Παντελής Θαλασσινός - Το φεγγαράκι πρόβαλε - Video Clip

Μουσική Παντελής Θαλασσινός 

στίχοι Νίκος Παπαχατζής 

Εεεε.. Το φεγγαράκι πρόβαλε ασημοφορτωμένο, μα η δική μου η καρδιά λουλούδι μαραμένο 

Εεεε.. Τ' αστέρια δεν φανήκανε και το κερί τελειώνει σαν το δικό μου το κορμί, που μέρα νύχτα λιώνει. έλα να κάνουμε γιορτή Εγω λαούτο εσύ βιολί να ταξιδέψουμε τη γη εγώ κουπί κι εσύ πανί 

Εεεε..Το φεγγαράκι πρόβαλε, μα εκείνη δεν εφάνει καημός καίει τα στήθια μου, φωτιά και πυροφάνι Έλα να κάνουμε γιορτή εγώ τσαμπούνα εσυ τουμπί να ταξιδέψουμε τη γη εγώ κουπί κι εσύ πανί 

 ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ Παπαχατζής Νικόλαος.- Βιολί: Σωτήρης Μαργώνης Τσαμπούνα, Γκάιντα: Γιώργος Μακρής Λαούτα: Νίκος Μέρμηγκας κιθάρες: Παντελής Θαλασσινός Κόντραμπάσο: Πέτρος Βαρθακούρης Κρουστά: Κώστας Μερετάκης Τουμπάκι: Παντελής Θαλασσινός Συμμετέχουν στο Video clip Σωτήρης Μαργώνης βιολί Γιώργος Μακρής Γκάιντα Πέτρος Βαρθακούρης Κόντραμπάσο Λευτέρης Χαβουτσάς Κιθάρα Γιάννης Μπρούσης το Γιώργος Παρούσης τον Ηλίας Καραγιαννόπουλος (Ροφός) και τον Πέτρος Ακάλεστος (Ρεγγάκι ΙΙ) και ο Γιωργος Σπανός Ευχαριστούμε Τη Bluestar Ferries Το Μουράγιο και το Εστιατόριο Αλυκή το ξενοδοχείο Angeliki Hotel, Aliki, Greece το Διονύση Θεοδωράτο τον Ιορδάνη Ελευθεριάδη το Γιάννη Σκανδάλη το Χρηστάκη Σκανδάλη το Γιώργο Παρούση το Γιάννη Μπρούση.. Τα γυρίσματα έγιναν στα σκάφη "Ρεγγάκι ΙΙ”, “Ροφός” και Noor I Σκηνοθεσία Μοντάζ Γιώργος Σπανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου