Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ: Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ!

Ο χρήστης ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ / DIAPLASIBOOKS.
1 ώρα · 
όλα τα δώρα μαζεμένα, τώρα όλα, νέα εφημερίδα, καινούργιο βιβλίο, ζωή, αλλά οι φίλοι μου πάντα ίδιοι και οι ίδιοι <3
Φωτογραφία του χρήστη ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ / DIAPLASIBOOKS.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ / DIAPLASIBOOKS
1 ώρα · 
Και η Ελένη Γκίκα στις εκδόσεις μας!!!
Υπό έκδοση Ιανουάριος 2018
ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ... ΚΑΛΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ!

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

***
Το είδα και είπα Α!!!
Αυτό θα το διαβάσω!
Μετά θυμήθηκα ότι δεν έχω Α, δεν ήθελα να εμφανιστώ τώρα στο ΦΕΙΣ, θα με χασομερίσουν, άλλωστε θα ήμουνα και το πρώτο λάικ, δεν λέει, τον λόγο έχουν οι ίδιοι και οι ίδιοι κοντινοί της φίλοι! (όπως λέει!)
Εγώ είμαι στους μακρινούς, ένα λάικ εκεί, λίγη σημασία έχει, αν και πότε θα το κάνω. (Άλλωστε, κλείνω συχνά, εξαφανίζονται και εκτίθεμαι, σα να πήρα τον λόγο μου πίσω και δεν είναι έτσι, ΝΤΙΠ!)
Μετά ήρθα εδώ κι ένα, ακόμα και πολλά Α, για την Ελένη Γκίκα, πάντα θα βρίσκω!
ΑΞΙΑ πάντα, στο είδος της, έτσι κι αλλιώς!
Είτε μόνη, είτε με πολλούς φίλους, εκείνη κάθε βράδυ θα "κεντάει" και θα γίνεται Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ! 


"ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ", Ελένη!
Αυτό θα είναι ψιλοκέντημα, δεν το συζητώ!
ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ!

(Στις αλλαγές εκδοτικών οίκων, μπερδεύομαι, πάντα μπερδευόμουν, άλλωστε, λίγη σημασία έχει!)
Έτσι να τα παίρνεις τα ΔΩΡΑ!
ΟΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ και ΣΥΧΝΑ!
ΓΕΡΗ, να είσαι!

Υγ. Μέχρι να γράψω, πήγαν 20! Είπα κι εγώ! Κοιμήθηκαν νωρίς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου