Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Ζυγαριά



Ψαραντώνης - Ζυγαριά


Δημοσιεύτηκε στις 15 Μαΐ 2016
Συμμετοχή του Ψαραντώνη στο cd (2016) του Λεωνίδα Μπαλάφα με τίτλο "Λίκνο" Στίχοι – Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας Official site: http://www.leonidasbalafas.gr/ Το cd κυκλοφορεί από την AntArt: http://www.antartproductions.com/ Έπαιξαν οι μουσικοί: Νικόλαος Χριστοπούλος :Τύμπανα, Κωνσταντίνος Φόρτσας: Γκάιντα, Νίκος Μέρμηγκας: Λαούτο. Διεύθυνση παραγωγής: Νίκος Μέρμηγκας AntArt Ενορχήστρωση: Όλοι μαζί. Ηχοληψία – μίξη: Γιάννης Μπαξεβάνης AntArt studios Μάστερ: Χρήστος Παραπαγκίδης Εξώφυλλο: Κατερίνα Μπακάλου Γραφιστική επιμέλεια: Αναστασία Χαμουριάδου Στίχοι: Πήρα το δρόμο το σωστό, πήρα το λάθος δρόμο κι έχω ευτυχία στην καρδιά κι έχω καρδιά από πέτρα. Πικρή λαλιά, λόγια γλυκά, μέτρα Θεέ μου τα έμορφα και τ’ άσχημά μου μέτρα. Τα χρόνια αυτά που πέρασαν με ‘κάναν ξεχασιάρη και δε θυμούμαι τις στιγμές και κάνε μου τη χάρη. Άδειασε όλη τη ζωή πάνω στη ζυγαριά σου κι άμα θα γείρει στο κακό συγχώρεσέ με τον θνητό που ‘χασα τόσο χρόνο, να κάνω δίκιο τ’ άδικο και τη χαρά μου πόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου