Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Ειρηνικός Πολεμιστής - Ταινία

Ειρηνικός Πολεμιστής

ΕΔΩ

 

 

Υγ. Ξημερώματα Τρίτης

"Σ' άρεσε μάνα, η ταινία;"

"Μ' 'αρεσε, γιε μ'!... Αν και δεν μ' έχεις "γνωρίσει" καλά, κάποτε... όταν λέιψω... θα δεις, πως η σκέψη μου κι ο τρόπος ζωής μου, δεν απείχε πολύ απ' τον Σωκράτη...

Κι εκείνος δεν απάντησε, γιατί όντως, δεν με ξέρει καλά, όπως κι εγώ, άλλωστε! Νομίζουμε ότι ξέρουμε καλά, τους δικούς μας ανθρώπους. Απέχουμε όμως, πολύ, απ' το μέσα τους, όπως απέχουν και οι ίδιοι, χωρίς να το έχουν συνηδειτοποιήσει.

"Δες κι αυτό. Είναι απόσπασμα απ' την ταινία που λείπει."

 

Peaceful Warrior - Ο αυθεντικός αποχαιρετισμός του Σωκράτη - Ελληνικοί Υπότιτλοι/Greek Subs

 

"Είπα, κι εγώ! Λείπουν λόγια, λείπουν σκηνές! Ένιωσα κενά... Άσε την καρτέλα ανοιχτή, θα το δω μόνη μου, μετά. Ποιες άλλες ταινίες προτείνεις να δω, να γίνω σοφότερη;" το είπα μεταξύ αστείου και σοβαρού.

"Όνειρα".

"Δηλαδή; Ποια όνειρα αφορά; Του ύπνου ή του ξύπνιου;"

"Και τα δυο."

"Καλώς! Θα την δω με την πρώτη ευκαιρία! Προς το παρόν με απασχολεί το όνειρο που είδα στον ύπνο, που με ξύπνησε και μ' έφερε εδώ, να σε ψάξω... Άργησες... Ανησύχησα."

1 σχόλιο:

  1. Ήθελα να του πω και για το "α" που λείπει απ' το λαπ, αλλά...δεν πρόκαμα!
    Ξημερώνει γρήγορα, γι' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή