Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Η δύναμη της κιθάρας - Magnesia Volos Guitar Festival - Φεστιβάλ Κιθάρας Βόλου Μαγνησίας

Δεν το πιστεύω!
Κι έλεγα, τόσον καιρό, κακώς δεν δημοσίευσαν τα λόγια!
Είχα σταθεί πολύ στα λόγια που ειπώθηκαν εκείνη την βραδιά και δεν ξεχνώ την "υπερβολική" φράση:
"Με μια κιθάρα μπορείς να κερδίσεις έναν πόλεμο!"
και χαμογέλασα, μέσα - έξω, τότε.
"Τότε, γιατί πολεμάμε, ακόμα;" αναρωτήθηκα τότε, κι ακόμα, αναρωτιέμαι.

Πάμε στα "κλεψιμέϊκα", που ευτυχώς, υπάρχουν, να τ' "ακούσετε" και να θυμηθώ κι εγώ, όσα ξέχασα! Ελπίζω να τ' "ανεβάσουν", όλα και να τα συγκεντρώσω όλα εδώ, ελπίζοντας στην Ειρήνη!

***
Ακούστε προσεκτικά τι λέει ο συγκλονιστικός ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ, από το 4'.30''-6'.30'', για την δύναμη της Κιθάρας και θα αντιληφθείτε, τι σημαίνει Κιθάρα!!!


***

Υγ. Δεν θυμόμουν καλά! "Να σταματήσει έναν πόλεμο", είχε πεί!
Η βαρύτητα των λέξεων...
Άρα, είχε ήδη απαντήσει στην απορία μου και δεν το είχα καταλάβει, από κεκτημένη ταχύτητα σκέψης!
Γι' αυτό μ' αρέσουν πάντα, οι "αποδείξεις" των αναμνήσεων!

Άντε, λοιπόν! Έχουμε αμέτρητες κιθάρες, κι άλλα τόσα μουσικά όργανα!
Ας σταματήσουμε όλους τους πολέμους!
Μπορούμε!

***

Υγ. Α! Έχουν ανεβάσει κι άλλα! Χάρηκα! Λυπάμαι μόνο, που δεν είμαι κατ' επάγγελμα δημοσιογράφος, και απλά... χάνω χρόνο προσωπικό, ενημερώνοντας κι εδώ... και είναι δύσκολο να εκτιμηθεί, ακόμα κι απ' την ίδια την οικογένεια...
Χαλάλι, όμως, χαλάλι!
Ένα λιθαράκι κι εγώ, όσο μπορώ, θα το βάζω, κι ας είναι καθυστερημένο!

Φεστιβάλ Κιθάρας Βόλου-Μαγνησίας 2017 Ομιλία: Στέλιου…
YOUTUBE.COM
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου